Opšti uslovi su sastavljeni u skladu sa propisima o zaštiti potrošača i međunarodnih kodeksa za onlajn i elektronsko poslovanje. Web stranica Adriabager.com upravlja Biterra d.o.o., (u daljem tekstu: “Merchant”).
Ovi opšti uslovi i odredbe definišu funkcionisanje sajta, prava i dužnosti posjetilaca, korisnika i kupca i poslovne odnose između trgovca i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude web stranice.
Trgovac se obavezuje da uvijek bude dostupno korisniku:
Rok isporuke proizvoda je naveden na ponudi / obračunu. Kupac može lično da preuzme naručene proizvode u skladištu kompanije (lokacija), u sjedištu kompanije ili preko usluge isporuke na adresi kupca.
Trgovac pruža sljedeće načine plaćanja za kupovinu proizvoda:
Sve cijene naweb stranici su navedene u eurima i ne uključuju PDV, osim ako je drugačije navedeno eksplicitno. Sve cijene u online prodavnici su cijene proizvoda i ne uključuju troškove isporuke (pogledajte tačke 3 i 10).
Sve cijene važe u trenutku kada je ugovor dodjeljen i nemaju unaprijed utvrđenu validnost, tako da se odnose samo na njihove promjene.
Korisnik stupa u kontakt sa trgovcem putem e-maila, telefona, faksa ili drugih metoda komunikacije objavljenih na naslovnoj strani Web lokacije Merchant-a. Trgovac priprema ponudu i obavještava korisnika o cijeni, roku isporuke i načinu isporuke. Po prihvatanju ponude, trgovac priprema, dostavlja naručene proizvode u dogovorenom roku i obavještava kupca (kupca).
Trgovac izdaje fakturu kupcu u pismenoj formi, sa razdvojenim troškovima i objašnjenjem prava na povlačenje iz kupovine.
Kupoprodajni ugovor između prodavca i korisnika (kupca) zaključuje se u trenutku kada prodavac odobri nalog. Od ovog trenutka, sve cijene i ostali uslovi kupovine su fiksni i primjenjuju se i za trgovca i za kupca.
Korisnik (kupac) ima pravo da, u roku od 14 dana od dana naplate naručenih proizvoda trgovaca kontakt email adresa info@adriabager.ba komuniciraju da se povuče iz ugovora o kupovini, pri čemu nije potrebno da daju razlog za takvu odluku. Povratak kupljene robe trgovaca u kojima se povuče iz ugovora o otkupu smatra da je poruka ostavke. Jedini trošak ostavke kupoprodajnog ugovora na teret korisnika (kupca) su troškovi vraćanja robe trgovcu.
Kupljeno mora da se vrati na malo u roku od 30 dana od dana obaveštenja o povlačenju iz ugovora o kupoprodaji. Kupljeno mora da se vrati na malo u neoštećenom, originalnom pakovanju i u istom iznosu, osim proizvoda koji su uništeni, oštećeni, izgubljeni, ili je njihova količina smanjena, bez krivice korisnika (kupca). Ako je paket naručenih proizvoda, koji će korisnik (kupac) primiti , fizički oštećen, ako nema sadržaja, ili pokazuje znake otvaranja, korisnik (kupac) će da pokrene postupak, žalbu (vidi tačku 15). Vraćanje proizvoda se ne odnosi na softver, audio i video medije ili ako je korisnik (kupac) otvorio sigurnosni pečat.
Trgovac će korisniku koji je vratio proizvod, što je moguće ili najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema obavještenja o povlačenju vratiti uplaćeni iznos.
Proizvodi imaju garanciju, ako je tako navedeno na fakturi ili na garantnom listu. Garantni rok je naznačen na garantnoj karti ili na fakturi.
Kupac može zatražiti garanciju kod trgovca ili direktno od proizvođača proizvoda ili ovlašćene usluge. Kupac može da traži garanciju sa garancijskim sertifikatom. Proizvođač ili njegova ovlašćena služba dužna je da popravku garancije izvrši u roku od 45 dana od dana prijema proizvoda za popravku, inače se proizvod zamjeni drugim ekvivalentnim proizvodom u besprjekornom stanju.
U našoj kompaniji, dostavićemo rezervne dijelove na vašu adresu. U isporuci koristimo nekoliko usluga isporuke:
– Pošta
– Kurirske službe
– INTEREUROPA
Konačna cijena je cijena u kojoj su uključeni troškovi isporuke. (osim ako nije drugačije dogovoreno). Moguća je i lična kupovina u sjedištu naše kompanije.
Dio ovih opštih uslova poslovanja takođe je i politika privatnosti, koja je dostupna na web lokaciji.
Prodavac će uložiti maksimalne napore da osigura ažurnost i tačnost podataka objavljenih na sajtu, ali promjena podataka se može brzo desiti toliko da trgovac blagovremeno ne ispravi informacije. U tom slučaju, trgovac će obavjestiti o promeni.
Iako Trgovac pokušava da obezbjedi precizne fotografije proizvoda koji se prodaju u onlajn prodavnici, sve fotografije treba da budu simbolične. Fotografije ne pružaju funkcije proizvoda.
Prodavac od momenta isporučene pošiljke nije odgovoran za slučajeve kada je u pitanju fizičko oštećenje, uništenje ili gubitak pošiljke, niti da postoji nedostatak sadržaja u pošiljci ili ako pošiljka pokazuje znake otvaranja. U ovim slučajevima, korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak za žalbu u pošti.
Trgovac poštuje važeće odredbe o zaštiti potrošača. Trgovac ima efikasan sistem postupanja sa žalbama i ima određenu osobu koja u slučaju problema može kontaktirati korisnika (kupca) putem telefona ili putem e-maila. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti telefonu na pomoć. Broj: +387 62 257 341. Žalbu može poslati korisnik (kupac) na e-mail adresu info@adriabager.ba. Postupak obrade žalbi je povjerljiv.
Prodavac u roku od pet radnih dana, potvrđuje da je primio žalbu i poruke od kupca. Trgovac će se zalagati za najbolje rješenje bilo kog spora uz obostranu saglasnost. Ukoliko sporazumno rješenje ne postigne, sve sporove između trgovaca i potrošača (kupaca) mjesna nadležnost nadležnog suda će rješiti.
U svim odnosima, kao i prava i obaveze koje nisu obuhvaćene ovim Opštim uslovima primjenjuju odredbe Zakona o obligacionim odnosima, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o informisanju, zaštite ličnih i Zakona o zaštiti potrošača.
Trgovac u slučaju promjene u pravilima koja regulišu rad online prodavnice, zaštite podataka i drugim oblastima koje se odnose na poslovanje, u slučaju promjene u svojim komercijalnim promjena politike ili dopune ovih opštih uslova, informiše korisnike na odgovarajući način, što je posebno važno za informacije putem www.adriabager.ba. Odgovarajuće izmjene i / ili dopune Opštih uslova stupaju na snagu i koriste se do isteka roka od osam dana od dana objavljivanja promjena.
Opšti uslovi su prihvaćeni od strane direktora Trgovca, u Ajdovščini, 12. februara.