Šta uraditi kada primite oštećenu robu?
Roba se često može oštetiti tokom transporta. U slučaju vizuelne štete, odmah po isporuci, kupac takvu robu nije dužan prihvatiti.
Prije prijema robe, prvo provjerite pošiljku ili pogledajte bilo kakvu štetu. U slučaju da je pošiljka oštećena, ne prihvaćajte robu i napravite zapisnik sa uslugom dostave (u našim slučajevima, Intereuropa …). Roba se odbija, a dostavna služba ga vraća u skladište i obavještava nas o tome. Nakon obavještenja, mi ćemo pokrenuti reklamacioni izvještaj (obrazac za povrat novca) i pokušaćemo da što prije rješimo pritužbu s klijentom kao i sa uslugom dostave.
U slućaju da ste prihvatili pošiljku i samo primijetili štetu nakon odlaska usluge dostave, molimo Vas da nas odmah obavijestite telefonom ili e-mailom. Kada opisujete oštećenje, molimo Vas da nam dostavite fotografije koje pokazuju oštećenje. I u ovom, slučaju pripremićemo zapisnik žalbe i pronaći uzrok štete (transport, dobavljač).
Odmah ćemo Vas obavijestiti o ishodu procesa reklamacije (kupca) i osigurati da naručenu robu primite što je prije moguće. Uvijek nastojimo da naše žalbe rješimo u najkraćem mogućem roku i najpovoljnije za klijenta.
