Adriabager BA
  • O nama
  • Asortiman
  • Oprema na prodaju
  • Novosti
  • Savetujemo
  • Pristup za klijente
Pozovite nas: 062454811Email: info@adriabager.ba
Kontakt
Pozovite nas: 062454811Email: info@adriabager.ba
Kontakt
Adriabager BA Adriabager BA
  • O nama
  • Asortiman
  • Oprema na prodaju
  • Novosti
  • Savetujemo
  • Pristup za klijente

Blog

HomeBlogSavetujemoŠta uraditi kada primite oštećenu robu?

Šta uraditi kada primite oštećenu robu?

04/02/2019
enes
Komentarji so onemogočeni.

Roba se često može oštetiti tokom transporta. U slučaju vizuelne štete, odmah po isporuci, kupac takvu robu nije dužan prihvatiti.

Prije prijema robe, prvo provjerite pošiljku ili pogledajte bilo kakvu štetu. U slučaju da je pošiljka oštećena, ne prihvaćajte robu i napravite zapisnik sa uslugom dostave (u našim slučajevima, Intereuropa …). Roba se odbija, a dostavna služba ga vraća u skladište i obavještava nas o tome. Nakon obavještenja, mi ćemo pokrenuti reklamacioni izvještaj (obrazac za povrat novca) i pokušaćemo da što prije rješimo pritužbu s klijentom kao i sa uslugom dostave.

U slućaju da ste prihvatili pošiljku i samo primijetili štetu nakon odlaska usluge dostave, molimo Vas da nas odmah obavijestite telefonom ili e-mailom. Kada opisujete oštećenje, molimo Vas da nam dostavite fotografije koje pokazuju oštećenje. I u ovom, slučaju pripremićemo zapisnik žalbe i pronaći uzrok štete (transport, dobavljač).

Odmah ćemo Vas obavijestiti o ishodu procesa reklamacije (kupca) i osigurati da naručenu robu primite što je prije moguće. Uvijek nastojimo da naše žalbe rješimo u najkraćem mogućem roku i najpovoljnije za klijenta.

Deli
Kontakt
T: +387 62 454 811
E: info@adriabager.ba.
 
Lokacija

Korisni linkovi
  • Uslovi poslovanja
  • Skladište
  • Obrazac za povratak blaga
  • Partneri
  • Blog
  • Bojanka za najmlađe
Novosti
  • Posjetite nas na poljoprivrednom i zanatskom sajmu Komenda 2021.
    30/09/2021
  • Važnost kataloga za građevinsku mašinu
    25/08/2021
2021 | Adriabager.ba